lördag 3 november 2012

Datumljus.....


....Ljus passar väl denna dag ;) Just datumljus är det ordet som har flest sökningar förutom bloggens namn....så ni är många som letar datumljus ;) Jag har ju skrivit en del om det under mina två år med bloggen. Ni som har följt mig vet att jag har fått leta länge ibland för att hitta det rätta ;)) Så döm om min förvåning när jag hittade det rätta igår på Mittbrodts och jag slog till direkt....inget att vänta på ;)




Det blir perfekt....kan knappt vänta till att få göra en dekoration med det...tror det får bli med mossa o naturmaterial, kommer bli snyggt!

Ha en mysig Allhelgonahelg önskar jag er

kram kram
Susanne

  

 

2 kommentarer:

  1. Det var det finaste datumljus jag sett! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, det var fint! Jag och Alexandra var på stan lite igår och kollade på lite julsaker, jag hittade en del fina ljus och tänkte på dig, men detta var nog finare än alla andra jag såg.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne