onsdag 21 november 2012

Julshopping


Nu är Sara och jag hemma med full bil från en Kalmar tripp ;)) Efter jobbet styrde vi direkt dit och jag hittade faktisk en hel del julklappar...skönt att vara igång tycker jag ;)) Massor annat julpiff fick följa med hem så nu är jag redo för att sätta igång på riktigt!!




Så här såg förra årets adventsljusstake i köket ut....undrar hur den ska bli i år, köpte iaf likadana ljus idag ;))

Nu tittar vi på Bonde söker fru o Sara har bestämt att stanna till fredag så jag e gla ;))

Hoppas ni alla har det bra
kram susanne

3 kommentarer:

  1. Hei Suzanne, en vakker juledekorasjon.
    Emily

    SvaraRadera
  2. Kjempe fine lys! Nå er du klar for advent!

    Klem Vivi

    SvaraRadera
  3. Så vacker! Verkligen fin. Kram/Marthina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne