torsdag 22 november 2012

Pepparkakshuset anno 2012


Som jag har berättat innan är det ju oftast Sara som bakat pepparkakshus de senaste åren och hon gör det så bra ;))) Och jag är tacksam då det är lite pilligt för mitt tålamod ;) När jag kom hem idag var hon i full gång...har gjort ritningen själv efter önskemål från familjen och det blev såååå bra, lite gammalt skolhus över det tycker jag ;))












Visst är det fint??? underbart tycker jag ;))
TAck snälla Sara <3

Så härligt det varit att ha Sara hemma i veckan men i morgon ska hon hem igen till Jonatan o katterna ;))

 Nu e det kaffe och sen final i Sverige bakar

Kram på er
Susanne

 

6 kommentarer:

  1. Neeeeej, men så otroligt fint. Nu blir ju jag riktigt sugen på att "jäklas med mig själv" och göra ett jag med i år. Jag har ju lovat mig själv att inte göra dessa hur igen, jag lyckas aldrig och får efter en hel dags slit slänga eländet.
    Men nu blir jag sååååå sugen, det är så fint att ha ett eget pepparkakshus hemma. Attans:))

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Åh,vad fint!!Helt underbart! Har provat en gång att göra
    pepparkakshus och det blev helt misslyckat.

    SvaraRadera
  3. Såå fint!! Jag vill oxå ha en pepparkakshusbakande Sara, går hon att hyra? ;-)

    Ha en skön fredag

    SvaraRadera
  4. Men gud så fint. Förstår att du vill att dottern ska göra det.
    Önskar dig nu en skön helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Fantastisk pepperkakehus!
    Så flotte detaljer...mmm...kjenner duften:)
    Ønsker deg en fiiin helg:))

    SvaraRadera
  6. Oj! Fantastiskt pepparkakshus, är nog allra mest imponerad över kristyren, så fint!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne