fredag 16 november 2012

Shopping kurerar....


Veckan som gått har varit tuff på många sätt och fredagen blev inte bättre med möte ända in i det sista....känner mig lite ur balans och tänkte att lite shopping på Mittbrodts kanske kunde hjälpa....bara vara där en stund och prata inredning med goa Ulrika är balsam för själen ;))




Detta hjärtat fastnade jag i när jag gick genom dörren...vilken bra ide tyckte jag, blir perfekt till fåglarna ;))

Glad att jag slog till på datumljuset när jag var där sist för de var reven väck berättade Ulrika ;)Jag passade på att beställa fyra små paket till min kommande adventskalender när jag ändå var där idag....jättespännande ;))

Se nu till att skaffa er en underbar fredagskväll det ska jag försöka mig på!!

kram kram
Susanne

  

 

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nå blir småfuglene glade!

    Ønsker deg en kjempe fin helg! klem

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne