lördag 17 november 2012

Snart....



Ska det bli glögg här i Strandtorp för goa dottern Sara kommer hem på måndag och då måste vi jula lite ;)) Tiden går sååå  fort så det är så länge sen vi träffade tjejerna så vi
 längtar ;)))
 


Undrar om jag behöver tjata mycket för att få henne att baka årets pepparkakshus....hon gjorde det ju såååå bra förra året ;))

Idag har vi varit en sväng till Kalmar o äntligen har jag köpt hem dagbädden som jag funderat på länge....

Hoppas ni har en mysig kväll
kram susanne

 

 

4 kommentarer:

  1. kram på dig Susanne! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du skriver så bra.

    /Lina

    kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Lina, kul att du gillar bloggen...du är så välkommen hit ;))
      kram susanne

      Radera
  2. Så utrolig spennende pepperkakehuset ditt ser ut. Gleder meg til å se der ferdig.

    Kos deg når jentene kommer hjem! Ønsker deg en fin søndag! Klem vivi

    SvaraRadera
  3. Halloj,jag brukar oxå göra pepparkakshus men min glasyr blir så rinnig,har du nåt bra tips..;) Din ser så fast ut...

    KRAM/Annelie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne