torsdag 1 november 2012

Susannes Gård fyller 2 år o vinnaren är utsett ;)


I kväll har det gått två år sen jag skrev mitt första inlägg här på Susannes Gård ;)) Det var min dotter Sara som knuffade igång mig, jag hade länge gått och funderat på att skapa en blogg men vågade inte riktigt ta steget ;) Nu har det då gått två år och jag förstår inte vart det tiden tog vägen....nästan 100 000 besökare, över 1000 inlägg och 3000 kommentarer från er läsare, inte klokt ;)) kommer ihåg min första kommentar från en som inte ingick i familjen, sååå kul! Detta med bloggen har gett så mycket och jag tycker fortfarande det är lika kul och blir så oerhört glad när ni skriver en liten kommentar så jag vet vem ni är som läser det jag skriver ;)

Nog om detta nu....bloggen fyller år men någon annan ska få en present! Jag hade ju en tävling och vinnaren skulle dras idag på födelsedagen....vinsten är ett H som i Höst eller vad man vill...


....Härliga Livet kanske ;))

Ja, det är du Pernilla som blev den lyckliga vinnaren ;))skicka mig din adress som kommer vinsten med posten!

Tack alla ni som ville delta i tävlingen och som förgyller min vardag med er respons

Kram i massor till er
Susanne


5 kommentarer:

  1. Grattis till din fina o framgångsrika blogg! Det är jättekul att följa dig här på bloggen o bli inspirerad av alla dina fina bilder.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Grattis till dina 2 år iegn.
    Åh vad roligt att du drog just min lott.Tack tack snälla för det.
    Skickar dig ett mail.
    Ha en härlig Fredag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Grattis till Pernilla och tack för en fin tävling! Ha en fin helg/Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis härliga Pernilla :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne