onsdag 30 januari 2013

Böcker....


Vem gillar inte böcker? det gör jag iaf, både nya o gamla ;)) De gamla hittar jag på loppis och använder mig av i inredningen...det mest kontroversiella var nog gardinen jag gjorde till Ikea eventet....den var ju inte så stor men jag är på gång att göra två likadana till mina köksfönster. Vi får se om det går ;)

Mitt senaste bokvikningsprojekt blev så här...







Får rätt ofta frågan om jag aldrig "bara" sätter mig med en bok....svaret på den frågan är att JO det gör jag men jag är periodare vad gäller läsning ;)) Är jag inne i en sån period läser jag böcker på löpande band, en bok på ett par dar ;))sen har jag alltid en bok på sängbordet men är jag inte inne i en period eller att boken inte är så där blir det bara ett par sidor per dag ;) I mina stora läsperioder läste jag medan jag lagade mat så jag gör aldrig något halvhjärtat ;))

Hur har ni det med böcker??

Kram kram
Susanne

ps....på sommaren läser jag alltid deckare och det kan bli en bok per dag ;))

  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne