lördag 26 januari 2013

Familjen



Idag är det en väldigt speciell dag i vår familj...vår yngste fyller tjugo och vi har inga "barn" i familjen längre ;)) De lär ju vara barn för evigt för oss föräldrar men ändå....Kommer ihåg det som var det igår när jag tog denna bild <3 Tjejerna sååå glada för en ny liten bebis...Johan med för den delen men just på bilden är han mer intresserat av att pappa har en av hans kepsar på huvudet ;))

Rasmus vill fira denna dag med att själv göra middag men har beställt en Budapestrulle, så det ska jag försöka få 
till ;)

Kram kram på er
Susanne

 

4 kommentarer:

  1. Så härlig bild.. Tänk att ens barn blir så vuxna... Fast de är nog alltid ens ungar och med allt vad det innebär.. Hör du det är nog tur att reklamsnutten inte visas hos er. Du vet min finska är ju inte den bästa, talar gärna finska men mera med händerna och kroppen och det är ju inte speciellt finskt...
    ha en skön lördag !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får väl lägga upp den på bloggen sen så vi får njuta ;)
      kram

      Radera
  2. Hej !
    Vad trevligt med födelsedag. Hälsa och gratulera Rasmus från oss här i norr.
    Hoppas att allt är bra med er och att din trötthet försvunnit. Till tröst kan jag säga att jag ochså varit jättetrött,tungt att starta vårterminen med att inte orka något mer än att jobba.
    Nu skulle vi befinna oss i Göteborg så vi kunnat hjälpa ungdomarna med flytten. Tur att de är duktiga så det går nog bra för dem.
    Nu är det bara tre månader till knytet kommer,vi längtar så. Jag och Lisa har varit och handlat massor med baby-kläder.
    Det är sååå spännande,magen växer och det sparkar för fullt.

    Hälsa alla !
    Kram Anette.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Han hälsar o tackar ;))
      Är sjuk nu igen så jag börjar bli trött på det ;(
      Jag sa det till Sara igår att vi skulle varit där o hjälpt till. De hade ju fått många erbjudande men ville helst själva, trodde det skulle gå fort men de fick ju jobba till natten. Men blir det bara bra så orkar man kämpa, de är ju unga ;)
      Så härligt med bebis snart, så kul för er ;) jag väntar på bilder på magen på facebook kan du hälsa Lisa ;)

      Hälsa
      kram susanne

      Radera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne