söndag 10 februari 2013

Presentpapper blir gardiner ;)


Äntligen har jag fått ihop nya gardiner till köket....ända sen jag var iväg på Ikeaeventet i augusti har jag haft en ide om att göra två likadana gardiner som den jag hade med till Stockholm ;)) Hade dock inte någon bra gammal bok så det fick bli brunt presentpapper med noter från Ikea....





Linnetyg och presentpapper veckad och strukit i plisséer, knutit med spets i brunt och beige.
 

Hann bli kvällar innan jag blev klar, lite pilligt att få ihop men jag är jättenöjd ;))

Nu Brottet på tv!

Kram kram 
Susanne

2 kommentarer:

  1. WOW bara så himla läckra gardiner.Blev kanonsnyggt.Ja Brottet var en spännande ny serie.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättefint :) Kreativt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne