måndag 11 november 2013

Fusk....



Nu är mina randiga fuskrullgardiner färdigsydda och upphängda, supernöjd blev jag ;)) Hittade ju en stuv på Ikea till 49 kronor och det blev dessa två dubbelsydda gardiner och tyg över!  Det kallar jag ett fynd!
 


Sen blev det en liten plisserad skärm till fönstret me...så nu har jag gått bärsärk med randigt ;)
 


Vet inte riktigt vad jag ska ha i fönstret över trappan...Tiger är ju inte helt att lita på hihi och just det som är i det fönstret är extra intressant och inte kul att få en kruka i huvudet när man går ner :)

Hoppas allt är bra med er
kram susanne

 

1 kommentar:

  1. Så snyggt ! Är så avundsjuk ,Skulle gärna vilja göra något liknande , mina fönster finns i
    Växjö , så det kanske inte gör nåt om jag tar efter ? Ha det gott ! Katta .

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne