fredag 1 november 2013

Susannes Gård firar tre år ;)


Inte klokt så tiden går, idag är det tre år sedan jag skrev mitt första blogginlägg och startade Susannes Gård ;)) Trodde aldrig när jag började att jag skulle kunna blogga och jag skulle hålla på så länge....Det var dottern Sara som övertalade mig att börja och det ångrar jag inte, såååå himla kul ;)) Det är ett sätt att få ut sin kreativitet, skulle egentligen vilja ha nån sort affär eller liknande men detta går rätt bra även
 det ;)

På Susannes Gård kan ni få tips och läsa om


Kransar



Trädgården
 

Inredning o renovering
 

Odling
 

Stilleben
 

Växter
 

Jul
 

Mossa
 

Mat
 

Katterna
 

Piff
 

Bakning
 

Dukningar
 

Familjen

Detta var ett urplock av vad du kan läsa om här på bloggen....Under de tre år jag bloggat har jag 
  
Skrivit 1466 inlägg
Haft  165 392 besök
 Fått 3500 kommentarer
Förutom att gå direkt till bloggen och söka på google på Susannes Gård har 100 hittat hit vid att söka på adventsljus ;)
  
Ni ska veta att utan er läsare och alla följare skulle inte bloggen finnas kvar, så kul med all respons jag får och det är den som gör att jag fortsättet....tackar såååå ;))

Stor kram till er alla

Susanne


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne