torsdag 14 november 2013

Veckans överraskning



Höll på att få en hjärtinfarkt när jag kom hem från ett möte i går kväll....Jag fick veta att det var en överraskning åt mig på övervåningen....Döm om min förvåning när äldste sonen stod i tvrummet ;)) Blev så glad att jag brast ut i gråt <3 Härlig överraskning så här mitt i veckan när allt inte känns hundra procent toppen ;)
 


Fin present fick jag med från NK....fina badbomber och tvålar som doftar ljuvligt....Ska bli skönt att sjunka ner i ett varmt doftande bad ;)) Fast nästan lite synd att använda dem, så fina ;)
 

Så nu njuter jag av ett par dagar med sonen i huset och han njuter av mammas mat ;))

Kram på er
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne