torsdag 23 januari 2014

Hej igen!


Hej på er! Nu var det längesen jag bloggade och det var verkligen inte meningen ;(( Veckorna innan jul var helt hysteriska med sjuk make och allt som behövde göras. Ja, jag var ju inte tvungen att göra allt men ni vet säkert vad jag menar. Är man julfreak så är man ;)) I går var det en månad sen jag vaknade upp på badrumsgolvet mitt i natten. avsvimmat och jättedålig, så julen blev väl så där, barnen var hemma och de fixade det meste men jag hann inte njuta av allt som jag gillar ;( Maken hamnade på hem och jag låg i flera veckor helt utslagen. Började så småt röra mig från sovrummet till tv men kunde inte hålla huvudet uppe utan att bli helt yr. Förra veckan blev det då ambulans in till Kalmar med ett blodvärde på 35, man ska ha 140 så det var lite lågt. Jag fick fyra påsar blod och hem igen dagen därpå. Nu ska jag vila mycket, äta, dricka och äta mina järntabletter ;) Sjukskriven en månad till att börja med sen får vi se!

Här får ni lite försenade julbilder
 












Nu gäller det att få undan alla julsakerna igen....allt kvar!

Hoppas ni alla har haft det bra!!

Kram kram Susanne

 
 

3 kommentarer:

  1. Va skönt att du är på benen igen, låt det ta den tid det behövs för att piggna till.
    Styrke kram ia

    SvaraRadera
  2. HEJ! Va skönt att du är piggare,Styrke Kram ia

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att du är på banan igen. Hoppas de kollar upp ditt låga blodvärde riktigt. Så lågt skall man inte gå med. Finns kanske någon förklaring varför du har så lågt.Ha det bra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne