lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag


Alla hjärtans dag igår :) Jag förflyttade mig från Sara till Johan och Rasmus för att sova där ;) de får turas om att ta hand om mamma ;)) Johans kompis Björn bor ju även han i lägenheten och en kompis Simon från Öland är för att hälsa på nu i helgen....så det blev alla hjärtansdags firande med fyra grabbar i går kväll :)


Det var viktigt mig när jag fick mina fyra barn att de skulle fostras lika och utan något genustänk...Det skulle inte vara så att om man var kille skulle man inte behöva hjälpa till i köket osv! Det gläder mig att se idag att det burit frukt och båda mina killar är duktiga i köket och tar hand om det som behövs i ett hem ;))
 

Johan är rätt ny på matfronten men har alltid varit extrem hjälpsom med allt annat...igår lagade han smörgåstårta för första gången ;)




Den var extrem god och ett helt nytt recept för mig, alltid kul och inte sista gången vi äter den ;)
 



Killgänget o jag satt o tjatade på ut på natten ;)

Nu ska jag förflytta mig till Sofie....tänkte försöka skrämma ut det lille pyret som ligger därinne o myser ;)

Ha en bra dag
kram susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne