torsdag 10 april 2014

Påsken står för dörren....


Nästa vecka är det påsk o jag är glad att jag piffade lite för några veckor sen för denna veckan har jag mest legat....är så yr så det går knappt ha huvudet upp,antar att mitt HB har gjort ett störtdyk igen ;(( 

Rostiga kycklingar från Mittbrodts...fjäderägg o ljus piffad med fjädrar

Ni som följer mig vet att min påsk inte är färgglad utan går mer i 
bruna toner ;) vaktelägg, pärlhönsfjädrar, rost, björkris mycket naturmaterial det gillar jag ;) jag har hittat lite andra fjädrar i år som jag hoppas orka göra lite piff me! 

Kram på er
Susanne


Ps...glöm inte min påsktävling ;)

1 kommentar:

  1. Du måste kolla ditt HB det kan ju bli så lågt att du svimmar av. Då kan du trilla och slå dig riktigt illa. Lätt som en plätt att prova det på vårdcentalen. Lilla gubben din är väl inte så pigg då måste du ha alla din krafter i behåll. Krya på dig. Ha en fin påsk kanske även min blir det vackra Öland/Ewa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne