tisdag 8 april 2014

Påsktävling


Nu var det länge sen jag hade en tävling här på Susannes Gård så jag tänkte ha en liten påsktävling ;)


Vinsten är ett litet hemmagjord påskägg...det är inget av äggen på bilden utan den som vinner får välja vitt eller svart och sen gör jag ägget ;)

För att delta kör vi som vanligt...

1 lott skriv en kommentar här och vilken färg du önskar
1 lott följ Susannes gård
1 lott  del på din blogg eller på facebook
1 lott Gilla Susannes Gård på facebook

Som mest fyra lotter;)
Jag drar vinnaren på annandag påsk
Hoppas ni vill delta

KramSusanne 


16 kommentarer:

  1. Vill gärna vinna ett SVART påskägg.
    Tar 3 lotter
    Följer och gillar på fb.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Gillar FB. Gillar Bloggen. Delar på FB. Lite antik vit är snyggt, lite beige. Det är säkert så fint allt du gör! Tittar på din sida. Maud Lindberg Hödersväg 19 61150 Nyköping maude@tyfonmail.se

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vinna ett av dina fina ägg, ett vitt vill jag ha. Jag tar fyra lotter.
    Kram
    Sofi

    SvaraRadera
  4. Hej! Följer dig på Fb ( Lotta Claesson fd Wiberg) och på bloggen (Lotta och Livet ). Har delat din tävling på Facebook och då blir det väl fyra lotter!
    Har jag turen med mig och vinner så vill jag ha ett vitt ägg!
    Glad Påsk!!

    SvaraRadera
  5. Hm...skrev en kommentar men vet inte om den kom fram eller försvann ut i cyberrymden... Skriver en ny för säkerhetsskull!
    Följer dig på Fb (Lotta Claesson fd Wiberg) och följer din blogg ( Lotta och Livet). Delade tävlingen på Fb och samlar alltså ihop fyra lotter.
    Har jag tur och vinner vill jag ha ett vitt ägg.
    Glad Påsk!!

    SvaraRadera
  6. Sjävklart deltar jag! Och önskar mig ett vitt ägg om jag har turen med mig! Glad påsk o kram! :-)

    SvaraRadera
  7. Hej! Vil gärna ha 2 lotter.Följer via Bloglovin. Tittar ofta in på din blogg, mysig! Om jag vinner vil jag ha et vitt ägg. Mvh. Anne-Mari

    SvaraRadera
  8. Hej! så klart jag vill vinna ett fint vitt påsk ägg som du själv har tillverkat, önskar dej en fin Påsk helj med din familj. ia grönqvist.

    SvaraRadera
  9. Skulle gärna vilja vinna ett vitt ägg. Vill ha tre lotter.
    Kram Leena Landström

    SvaraRadera
  10. Har länkat till min egen blogg också! Vill gärna tävla om ett vitt ägg! Glad Påsk! Kram Mary Nystrand

    SvaraRadera
  11. jag är med i tävlingen och vill gärna ha ett svart ägg.
    Gillar och delar detta på fb
    Glad Påsk !!

    SvaraRadera
  12. hej!
    fin påsk tävling,gillar de svarta äggen så 1 lott till mig för din fina blogg:)
    Med vänlig hälsning Angela H

    SvaraRadera
  13. Vi länkar din blogg till vår och deltar med minst ;) fyra lotter.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja ha ett vitt! :)
    Glad påsk


    Eveline de keiser
    Rosamaskros@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. De vita äggen är fina skulle vilja ha ett sådant.
    Ha en bra dag.
    Mvh yvonne Gustafsson
    katsaochelsie@gmail .com.

    SvaraRadera
  16. Fyra lotter till mig tack! Jag skulle vilja ha ett vitt ägg. Glad Påsk :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne