torsdag 1 maj 2014

Ännu ett nest....


Sara har ju inte sååå många veckor kvar nu innan även hon ska få en bebis o vi ett andra barnbarn ;)) två inom fyra månader så jättekul tycker vi och i helgen sydde jag ett babynest även till henne ;) Lille Elvin trivs i sitt så de är nog bra och så smidiga att sy! Sara valde tyget, en stuv hon hittade på Stoff o stil i Göteborg...



Denna moseskorg hade jag till alla mina fyra barn...idag reparerade jag den lite på ena handtaget sen ska den kläs i vit klädsel som redan finns i Göteborg....blir sååå fin o perfekt åt Saras lille bebis,  ska visa sen ;)


Har ni räknat ut vart jag ska i helgen än?

Kram på er
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne