lördag 10 maj 2014

Bud från norr....


Idag har det varit fullt upp som vanligt ;) Har bakat och lagat mat inför morgondagen och allt tar mycket längre tid än beräknad! Har dock hunnit med att gratulera fina dottern Sara som fyller 26 idag :) Tyvärr inte öga mot öga då hon är i Göteborg o vi här ;( Vid ett knackade det på dörren o ett blombud stod utanför...så kul tänkte jag och trodde jag visste vem blommorna var ifrån, var dock inte så! Blev så överrumplad och oerhört glad då jag inte alls förväntad mig blommor från andra än möjligen de närmsta...jättevacker bukett från Dan o Anette, Saras svärföräldrar var det....Blev så glad att jag började gråta så det ska ni veta att den är uppskattad :)

Kram o tack så mycket Dan o Anette <3

Kram Sanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne