torsdag 29 maj 2014

Ordning o reda....










Är torsdagstemat på Fabriken idag....är inte pedant men gillar när det är ordning o reda på saker sen orkar jag inte hålla det så hela tiden utan får röja emellanåt ;)) kul att ha pysselsakerna i ordning , det är snyggt och lättare att hitta det man behöver. Sen brukar jag säga att jag har ordning i röran, vet precis var jag har sakerna i mitt oordning o oredaskåp där jag har alla mina skatter ;))

Sen är det en hel del oordning o oreda i vårt liv just nu så det kan vara skönt att ha ordning o reda runt sig <3

Kram susanne

Titta in på Fabriken om ni vill se hur andra har det

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne