torsdag 22 maj 2014

Plocka in naturen....


I din inredning....det är veckans torsdagstema på Fabriken! Jag gillar att använda mig av naturen i vårt hem :) jag gör det i form av grenar (stora o små) björkris (till kransar o bon) mossa, buxbom o då inte endast vid jul utan jag har mina mossträd o kransar hela året på vissa ställen dock förökas de vid juletid ;)) sten, kottar, snäckskal är andra material som jag använder mig av...vi har ju mycket svart, vitt o silver i vårt hem fast jag tycker att naturen får plats o trivs
 ändå ;)









Titta in på fabriken o se hur andra har det

Kram kram 
Susanne

1 kommentar:

  1. Fina dekorationer! Det blir så hemtrevligt med lite natur i inredningen.

    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne