torsdag 26 juni 2014

Betong....








Behövde lämna hemmet en stund igår så jag gick bort till IngerLamm och Lera för att se vad hon har hittat på för roligt ;) jag hittade Inger på knä framför en figur i fullskala där på gräsmattan. Hon höll på att göra en fiskargubbe i betong, jättehäftig! Var kvar några timmar och fick massor tips o idéer ;) Jag har försökt gjuta betong två gånger men misslyckas men nu ska jag göra ett försök igen :) Massor nya fina saker hade hon i sin ateljé me så verkligen värd ett besök om ni har vägarna förbi i sommar....lite nytt i trädgården  är det också och några av sakerna har hon hittat inspiration till här hos mig :)   

Kram på er
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne