söndag 15 juni 2014

Långhelg i Göteborg










Hej på er! Har haft ledigt och spenderat tiden i Göteborg hos barnen o lille barnbarnet :) Rasse o jag åkte i torsdags morse osen har det varit full rulle hela helgen. Massor av mys med barnen o gos med lille Elvin, han är helt underbar den lille godingen :) vi har hunnit med massor shopping och bara vara med god mat och prat, precis vad jag behövde :) Sen försökte jag ju lägga beslag så jag fick bära o gosa så mycket som bara gick med Elvin <3 även klappat o lyssnat på Saras stora mage <3 
I går blev både sara o jag grundlurade...jag har ju varit med o planerat inför en överraskningsbabyshower för sara medan hon varit med o planerat för en 50 års överraskningsfest för mig. Både vi två trodde att vi höll den andra undan medan de hemma styrde o ställde. Döm om vår förvåning när vi försökte putta in den andra först genom dörren hahaha mer om detta ikommande inlägg :)

Nu ärjag hemma igen och har med mig johan istället för rasmus, han kommer dock till midsommar :) båda killarna ska jobba här i hemmet i sommar...

Kram kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne