söndag 27 juli 2014

Because i'm worth it.....



.



Johan gick till Borgholm förra veckan och hade med en present tillbaka till mig ;)) *Jag tyckte du behövde det* sa han när han lämnade över den :) o visst satt perfekt just den dagen....härliga ungar jag har, vet inte vad jag skulle göra utan dem. Inte för att de köper presenter( fast det är ju trevligt det me) utan för att de är så omtänksamma och stöttar mig i allt likaså som jag hjälper o stöttar dem...vi har alltid varit tajta som familj och det gläder mitt mammahjärta att de alla fyra är så tajta som syskon o ställer upp för varandra <3

Love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne