måndag 21 juli 2014

Fyndet.....






Tjejerna o jag var på en liten bakluckaloppis på Backaplan när jag var i Göteborg senast. Så billigt allt var, redig loppis! Vi fyndade lite både Sofie o jag :) bästa fyndet var lådan med alla porslinsburkar för endast 40 kronor :) visst är det lite skadat men 40 kr är ju ingenting. Vi frågade tanten som sålde det minst tre gånger om det verkligen var den hon menade för det priset men det var det så snabb var jag ;) Nu har den fått sin första plats, har ju lite svårt att bestämma mig så vi får se hur länge det står där ;)

Kram på er
Susanne

2 kommentarer:

  1. Vilket fynd du gjorde!!den är ju kanonfin!!

    SvaraRadera
  2. Ja,det var ett riktigt fynd! Jättefin!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne