onsdag 16 juli 2014

Göteborgspuls.....














I helgen var jag i Göteborg hos barnen....jobbarhelg mer än shoppinghelg denna gången :) Hela fredagen flyttstädade vi alla hos Sofie så vi var ordentligt trötta på kvällen. Sen på lördagen var tjejerna, Elvin och jag iväg på loppis och en liten shoppingrunda. Väl tillbaka i Sofies nya lägenhet började jag tapetsera, först köket och sen började jag på hallen....jättefint blev det :) På kvällen grillade vi hos Sara :) Hon hade ju gått en vecka över tiden men städade på hela fredagen och sen i farten på lördagen med....blev dock lite trött av att gå i affärer inte att undrar på :) Söndagen fortsatte jag att tapetsera hallen innan det var dags att åka tåget hem :( 
Hade med mig Rasmus upp o Johan tillbaka, de jobbar här hemma i sommar.

Här följer lite bilder från helgen

Kram susanne

Ps...glömde ju alldeles bort, gosade hur 
mycket som helst med underbara lille Elvin <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne