tisdag 8 juli 2014

Ur kaos föds kreativitet







Talesätt som passar som handen i handskan här just nu....allt är oerhört kaostiskt men jag tror aldrig varit så kreativ som just nu :) det bara poppar upp ideer i huvudet på mig hela tiden :) väldigt blandat, inredning, trädgård, saker till barnbarnet osv en ide föder en ny hela tiden! Är väl ett sätt att få ur sig al frustration och då ett positivt sätt...allra helst skulle jag vilja ha ett rum som jag kunde renoverar. Slita och måla o inreda men finns inget ja om inte ....hmmmmm :) ser ni, precis hela tiden :) enda problemet är att jag har svårt att göra alla dessa idéer då de inte rimmar ihop med Pethers vardag tyvärr men så fort jag får chansen tar jag den ;)  som idag....brodera med ena handen och klappa P's hand med den andra <3 kreativiteten hittar utvägar men min högsta önskan just nu skulle vara ett par dagar helt för mig själv och bara gå o skrota ni vet ;)

Kram på er 
Susanne

Vet inte hur jag fick till det men jag lyckades sy och piffa lite nytt på verandan mellan varven....

1 kommentar:

  1. Jättefint och piffigt! Du är en beundransvärd kämpe Susanne, respekt! Kram Jeanette

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne