onsdag 12 december 2012

Hög tid....


.....att göra årets julkort! Materialet köpte jag för länge sen men har inte kommit längre än så ;) 

Testade lite i kväll




Jobbade idag men det var inget bra så dagen slutade med att jag gick till doktorn....fick salva och bud om att var det inte bättre med mitt öga på fredag blev det Kalmar ;(( Nu stannar jag hemma resten av veckan och sen SKA det vara bra!! kanske kan sitta o pyssla lite julkort iaf ;))

Nu blir det snart sängen då kanske jag inte känner av ögat

kram på er
Susanne

2 kommentarer:

  1. Å..fina kort det kommer bli..jag ska också göra egna..snart!

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli jättefina kort, men vila dig nu o ta hand om dig! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne