torsdag 22 augusti 2013

Tröttdag....



Är såååå trött idag, känns som jag har blyklumpar fastbundna vid varje ben ;/ Kan bero på att Johan är hemma igen och jag slappnar av lite då vi är fler i huset ;)) Nu är det endast en handfull dagar kvar sen är det dags att flytta för Johan me ;(( Han börjar lärarutbildningen i Göteborg nästa vecka! Så nu gäller det att njuta de sista dagarna och jag har nog ett o annat projekt han måste hinna med innan ;))

Ha en bra dag
kram susanne
Så trött idag att jag råkade radera några av era fina kommentarer...så ledsamt för jag är så tacksam för att höra från er <3

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne