onsdag 12 mars 2014

Shopping shopping shopping


Nu är jag hemma på Öland igen ;) Det blev ju betydligt längre än jag hade räknat med så det var inget kul att komma hem till ett mörkt hus i går kväll ;(( Grangirlanger o belysning (dock inte tänt) var kvar o inne hade jag allt julpynt liggande på matsalsborden så det var inget kul men nu är allt undanplockat och redo för vårpiff ;)
 
Julsakerna utbytta mot Göteborgsshopping
 
Så det är ju en himla tur att jag shoppade lite i Göteborg...Nu finns det säkert de som blir förargade när de ser allt men tänk på att jag varit där i 6 veckor och alltid hittar man något ;)) Sen behöver jag ju inte handla något mer i år ;))

 Saknar det lille knytet jag lämnade i Göteborg <3

Kram på er
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne