onsdag 13 augusti 2014

Tar över....


Vi lyckades sticka ut näsan en stund i eftermiddag och så att någon har tagit över växthuset helt o hållet! Vet inte riktigt vad jag tycker om det om jag ska vara ärlig ;)rasmus försökte binda upp den lite så det blev någon sorts ordning på den :) 
Är helt slut i kväll, denna veckan tycker jag att jag får argumentera så munnen blöder till höger o vänster för våra rättigheter....tar verkligen musten ur mig på allt annat me men det är bara att fortsätta....

Kram till er
Susanne




3 kommentarer:

  1. Åh vilka vindruvor!!!
    Stå på dig Susanne!!Förstår att det är jobbigt för er!!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken vindruvsranka!
    Vill skicka styrkekramar till dig förstår att du kämpar!

    SvaraRadera
  3. Styrkekramar till dig förstår att du har det jobbigt. Du skrev och la upp bilder så ofta tidigare. Men du har väl fullt upp med lilla gubben. Kram Ewa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne