lördag 20 september 2014

Detta duger inte.....



Stor köpt stomme med två olika hortensia som är makens o min favoritblomma <3
 




Hej på er! vet inte om ni undrat vart jag tagit vägen men det blev en paus längre än jag räknat med. Har varit en tuff tid här med många svåra funderingar vilket gjort att inte ens det som ger mig avkoppling...mitt hem har jag hunnit med! Sen ska jag inte skylla allt på sjukdom utan hemmet har fått tuff konkurrens av våra två underbara barnbarn ;)) 
Jag har dock haft en lång period då jag tyckte allt kvittade o inget var kul att fixa me ;( Funderingar på flytt, makens tilltagande sjukdom som gjort att jag fått plocka bort många saker i hemmet gjorde att det kunde kvitta på nått sätt! Tills för nån vecka sen tänkte jag att nej! så här lätt ska jag inte ge upp så nu försöker jag igen o detta hjärtat stod först på tur ;) 

Hoppas jag är tillbaka nu men jag lovar inget

Stor kram till er
Susanne
 

2 kommentarer:

  1. Så kul att du är tillbaka och bloggar!!!och en jättefin krans!!
    Sköt om dig!!Kram

    SvaraRadera
  2. Oj va jag känner igen mig,omöjligt att hinna med å orka allt,man tar ju det viktigaste först å det är ju då det vi tycker är roligast får ta stryk....Väldigt kul att du är tillbaka,ta en dag i taget så brukar det lösa sig till det bästa.....Å du,en otroligt vacker krans har du gjort....:))
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne