måndag 1 december 2014

Första december....


...är det idag o början på årets mysigaste månad ;) Årets datumljus går i pärlemor o står i en gammal såsskål i silver jag hittat på loppis...sen lite mossa och några vita äpplen, enkelt o fint tycker jag ;) Ni som känner mig och har hängt med här ett tag vet ju att inte är så förtjust i röd jul ;) Lite röda detaljer har jag dock i köket och för "barnens" skull några röda tomtar som kommer fram i tvrummet dagen innan jul ;) Kanske kan skippa dem nu barnen inte är barn längre ;)






 Jag fick lite blodad tand på adventsgillet igår så nu anmälde jag mig till julmarknad i Räpplinge på lördag ;)Synd att vara sysslolös ju hihi

kram på er
Susanne




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne