söndag 12 juli 2015

Tillbaka?


Hej på er! Om det är några kvar ;)

Fick en kommentar från Ewa ikväll som gjorde att nu jäklar ska jag försöka :) sex månader sen att jag lovade att jag skulle vara tillbaka i bloggandet men så blev det tyvärr inte ;( Som med så mycket annat som jag fått låta stryka på foten tyvärr. Saknar bloggandet man har inte ens varit inne o tittat till bloggen på jättelänge. blir bara en påminnelse o dåligt samvete som med så mycket annat men nu försöker jag igen ;)
Vi är kvar här i Strandtorp gubben o jag och mår efter omständigheterna helt okej. Det går mycket upp o ner o man kan inte ta något för givet. Barnen mår bra de me o de två små gullungarna växer o frodas o är helt underbara. De har båda varit mycket här på Öland o trivs med det :) 




Har letat i flera år efter en passande stol att klä om med taklökar. Nu har jag hittat den o igår planterade jag i den, mossan är bara där tillfälligt tanken är att taklöken ska växa över hela sitsen :) Har målat den ljusa kanten idag för den skar i ögonen :) 

Kransen som hänger på ryggstödet är Agnes torkade midsommarkrans <3


Kram till er som finns kvar därute, lovar att vara tillbaka snart igen...mycket piff att visa hihi

Susanne

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka 😊

    SvaraRadera
  2. Såååå kul att du är tillbaka! Har saknat dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne