lördag 9 mars 2013

Oooops vilken linslus ;)


Ska börja med att hälsa alla er välkomna som hittat hit idag pga artikeln i Barometern ;)) Det har strömmat in folk hela dagen och jag hoppas att många av er kommer tillbaka ;)) Tusen tack för snälla kommentarer och mail ni skrivit med, jag blir sååå glad ;)





 Johan som reportern heter kontaktade mig för ett par veckor sen och undrade om jag var intresserat av att vara med i en artikelserie om bloggande tjejer på Öland! Visst sa jag sen har jag haft värsta ångest över hur det skulle bli, typiskt mig ;))

Finns en del småfel i det han skrivit men i det stora hela är jag jättenöjd, bra jobbat Johan ;))

Rätt är att Pether kallade mig Bloggmormor i början... 
fel är att jag talade om för Ikea att jag hade en blogg...de hittade och kontaktade mig pga jag bloggar på Ikeahemma ;))

Jaha, då vet ni vad jag gör på fritiden, bloggar ;))

Välkomna tillbaka

kram susanne

Ps...Det är sonen Johan som tagit lilla bilden på mig! 

5 kommentarer:

  1. Grattis, vad roligt att vara med i tidningen! Och en del har hittat till mig också, kram! <3

    SvaraRadera
  2. Vilken bra artikel, tros småfel! Jag fortsätter självklart att följa din härliga blogg som inspirerat mig mycket! Kram! :-)

    SvaraRadera
  3. Hi Suzanne, I greet warmly.
    Emily

    SvaraRadera
  4. Jättekul tycker jag :):);)

    SvaraRadera
  5. Med vad rolig, missade det totalt, men fick här chans att titta
    genom det: Jag följer dig :)

    Kram, Marion

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne