söndag 28 juli 2013

Ledsen...





Ledsen kan man vara ibland och just nu är det en hel del att vara ledsen över i mitt liv ;( Idag blev jag jätteledsen då jag kom ut och såg att rådjuren ätit av varenda knopp och blomma på min uppstammade ros ;( Jag tog dessa kort på rosen för två dagar sen. Det har aldrig varit så många blommor i som iår så jag var jätteglad ;) Fick denna fina rosen av en barngrupp för ett par år sedan och det är alltid så kul när det man får växer och blommar ;)Börjar bli rejält trött på rådjuren som är inne och äter här varenda dag ;(

Snart dags för sängen för att förhoppningsvis sova skönt och vakna till en glad dag....äldsta dottern kommer hem på besök och det var inte igår så det ska bli sååååå mysigt ;))

Sov gott
Kram susanne

 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne