onsdag 29 januari 2014

Navelsträngsmössor o sockor



Det har blivit ett par mössor till ;))Jag har fått flera förfrågningar på om jag säljer mina mössor. Det är jättekul men så svårt jag har när det kommer till sånt. Är så fruktansvärt självkritisk men jag ska fundera på det ;))


 Köpte såna pyttegarnnystan som är mindre än en kiwi...jättegulliga ;) Ett nystan skulle räcka till ett par sockor eller ett par vantar.
 


Har aldrig stickat sockor förr men den blev rätt bra ;)
 

Vet inte vad jag gjorde för fel men det fattas en liten bit så jag för köpa ett nystan till ;)

Massor snöööö har vi fått idag ;(

kram å er
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne