torsdag 7 juli 2011

Buuuuuhh!!

Hej på er!!!! nu har jag endast en dag kvar.....sen är det SEMESTER!!! Himmel det ska bli sååå skönt, inte för att jag inte gillar mitt jobb men ändå ;))Denna veckan har jag plockat, flyttat, städat, domderat osv på jobbet så jag kan med gott samvete släppa jobbet ett tag.

Jag lovade ju att jag skulle visa er vad som följde med mig hem från Lamm och Lera i går......





Alla behöver vi väl ett litet spöke.....Hur söt som helst, ska nog köpa ett par till så de blir en liten grupp ;))


Ni glömmer väl inte att rösta på Sveriges charmigaste hem och då mitt hem förstås .....tryck på femte stjärnan ;))

Kram på er
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne