måndag 17 september 2012

Måndagspyssel....


Nu är jag inne i ett pysslingsflow, det kliar i fingrarna ;))ibland skulle jag önska att det var sticka jag höll på med så jag kunde sitta i soffan och pyssla hela kvällen....ikväll gjorde jag dock i ordning en bricka med lite gott på så då kunde även jag sitta i soffan med mitt pyssel ;)))





Blev ett par små kransar i halm som jag band grodblad runt....sen klädde jag en blompinne med svart sidenband och limmade fast en liten ros ;))

De ligger inte kvar på bordet men där de hämnade är det för mörkt att fota nu, ni ska få se i morgon men jag blev jättenöjd ;))

Är inte riktigt pigg än så det får nog snart bli sängen här....ha det så bra hör ni!!

kram susanne

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne