söndag 27 oktober 2013

Gårdby lanthandel


I fredags lyckades jag lura Sara en tur till Gårdby Lanthandel på östra sidan av Öland ;)) En av mina favoritbutiker och då är det inte lanthandeln utan den urläckra inredningsbutik som ligger på baksidan, 
Sigfrid Rudbergs diversehandel ;))


Dessa trummor är sååå fina och påminner om min barndoms jular ;) Lite dyra dock....hmmmm
 


Julpyntet hade börjat titta fram till min förtjusning....hade gärna fått vara mer men de höll på för fullt ;)
 

Helt underbart att strosa runt där ett tag och titta på allt fint....det går åt ett par rundor för det finns saker 
överallt ;))

Köpte jag något då????

Ha en trevlig kväll
Kram Susanne



1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne