torsdag 31 oktober 2013

Jul på Ikea


Har varit på Familykväll på Ikea med en kompis nu i kväll ;) Glömde förstås kameran hemma så det får bli bilder från Ikea hemsida...Vi fick en liten guidning i hur Ikea tänker sig julens stilar!


 Carl Larsson jul


Jättefin serie i pynt och papper som passar perfekt till blivande barnbarnet ;)) Hans mamma är doch mer till färg och Disneyjulen ;)
 
 


Glitter o glamour
 


Disneyjul
 


De tyckte man skulle gå All in och verkligen satsa på en stil i allt...använda presentpappret till att klä krukor, lampor, dukar osv.....

Jag kör nog min stil som jag brukar ;))

Kram på er
Susanne

Lite olika erbjudande hade de för vi som var där så en liten kasse fick jag med mig hem och en liten goodiebag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne