söndag 16 november 2014

Julpysslar










Hej på er! Hoppas ni haft en trevlig helg :) Jag har varit väldigt trött o vädret tråkigt men det har passat bra...har boat in min i pysselrummet hela helgen och tillverkat julpynt av gamla boksidor o notpapper ;) Jag har anmält mig till att delta i ett adventsgille i Köpingsviks gamla skola på första advent och där kommer jag sälja sådant jag gillar o håller på med....hoppas bara att andra me gillar min typ av julpynt för den är inte precis traditionell ;) inget rött så långt ögat räcker....Så har ni vägaren förbi mellan 11-16 så titta in ;)

Kram på er
Susanne

ps...ni vet väl att ni kan följa mig på Facebook o Instagram under Susannes Gård ;))

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne