lördag 22 november 2014

Lite prestationsångest....


Jag har bakat pepparkakshus varje år sen barnen var små med varierande utseende ;) De senaste åren är det Sara som bakat och hon har mycket större tålamod o mer konstnärlig än vad jag är. Nu kommer hon inte hit mer innan jul o ska vi ha ett hus får jag baka själv! Så nu fick jag värsta prestationsångest hmmm vilket ska jag göra? inget kommer slå de två senaste årens hus där Sara överträffat sig själv...nå ja blir väl jul ändå ;)) Har iaf kokat degen idag sen för vi se!  

Lite bilder på hus vi bakat här i huset bara för inspiration....















Ja ni ser ju själva....vissa år var det darrigt med kristyren ;)) Behöver inte säga vem som varit igång då! 

Kram på er
Susanne

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne