fredag 14 november 2014

nytt försök....


Hej på er! Vet att jag lovade att vara tillbaka men det är turbulent här och mycket som händer så tid att blogga och piffa här hemma finns inte riktigt som förr. jag försöker koppla av med lite piff men sen finns inte tiden att lägga upp sen ;) Sen har mycket tid gått till att sticka till mina två barnbarn och lilla Agnes döptes förra helgen men mer om det ;)


Hade ju en fotograf här förra sommaren o fotade både ute o inne. Nu har han sålt ett reportage som kommer i en tidning nästa sommar ;)Fick bilderna av honom för några veckor sedan häröver är en av dem hihi ;)

Sen herre min skapare har jag ju missat att bloggen fyllt 4 år jaja bara att sätta igång att blogga!!!

kram till er som fortfarande tittar in

Susanne
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne