fredag 17 december 2010

Julledig!

Förutom några småmöten nästa vecka har jag nu tagit jullov, härlig känsla. Ännu bättre är att Sara kom hem idag så nu är familjen samlad och vi har en vecka på oss att jula allt vi orkar ;)
Sara fixade kvällens middag så jag har sysslat med min favoritsyssla, småpiffat och plockat. Nya hyacinter och amaryllis i alla glas,smådekorerat lite här och där. 
Igår var jag på Mittbrodts igen, denna gången för att köpa en julklapp åt en kollega. Vi köpte alla var sin present som vi lottade ut på jobbet idag, Trevligt! Jag fick ett sött hjärta med värmeljus i till att hänga i fönstret. Mitt eget paket väckte jubel hos Nettan som fick det, kul! När jag ändå var på Mittbrodt kunde jag förstås inte låta bli att handla lite åt mig själv, en fil de fer gran till vykort eller annat smått. 


Trevlig kväll på er
Susanne


  


Bordsdekorationerna ligger och väntar på dukning






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne