onsdag 17 oktober 2012

Shopping....because i´m worth it ;))


Hej på er alla ni goa som läser min blogg....får fler o fler bevis på att ni gillar bloggen och det är helt fantastiskt ;) blir alldeles rörd av alla fina kommentarer både här, på facebook
 och irl ;))

Jag är ju superförkylt o lite gnällig så igår tyckte jag att jag förtjänade tröst och en belöning för work well done ;)
Vad passar då bättre än att hoppa in på favoritaffären Mittbrodts här i Borgholm....


 Hittade denna "advent" ljusstake från Ib Laursen....får agera höstljusstake fram till att det är dags ;)



Småkottar, spetsband och för säkerhets skull en höstlapp så ingen tror att jag redan pyntat till jul ;))

Ha det så gott alla

kram kram
Susanne

PS....Ulrica på Mittbrodts hälsar att om ett par veckor börjar julsakerna titta fram....fick se ett *måste ha* smakprov ;))))

 

 
 

3 kommentarer:

  1. Ohh, vilken otroligt läcker ljusstake. Den verkar vara stabil för både barn och katter:) Den ska nog jag också kika efter. Man kan ju fylla med vad som helst

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin ljusstake. Ja den butiken kommer jag att besöka nästa år igen när vi åker till Öland. Det finns verkligen ha begär i den butiken.
    Krya på dig nu.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Så snyggt och fina bilder. Jag hade sån tur att jag vann en sådan ljusbox hos Caisa K häromdagen, så nu längtar jag tills den kommer. Ha en härlig kväll. /Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne