söndag 7 oktober 2012

yummy....


Då var den helgen slut...går alldeles för fort tycker jag! Har fixat o donat precis hela helgen men ändå inte hunnit alls allt jag tänkt....när ska jag komma ikapp ;( Är ändå väldigt nöjd med det jag gjort för jag har hunnit massor så jag kanske sätter för stora 
mål ;))

Bakade en dansk klassiker till fikat idag...var nog 30 år sedan jag mumsade på en Walesstang så gott var det ;))




 
Nu är det filmmys innan det är dags att sova så jag är utvilad inför en ny arbetsvecka som är rätt så lugn ;))

Kram kram 
Susanne
 

4 kommentarer:

  1. Det där bakverket såg riktigt mumsigtut!! Danskarna kan det där med bakverk!!

    kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Det där bakverket såg riktigt mumsigtut!! Danskarna kan det där med bakverk!!

    kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Aldrig sett en sådan, men nog ser det smaskigt ut! Kram, Marthina

    SvaraRadera
  4. Ser fantastiskt gott ut och ikapp tror jag aldrig att man kommer.

    Kram Helena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne