tisdag 30 oktober 2012

Uppe med tuppen ;(


Trodde min mobil ändrade till vintertid av sig själv men det fick jag känna på idag att den inte gör ;)Färdigpåklätt och redo att åka upptäckte jag att klockan endast var fem i halv sju och jag började vid åtta ;)) jaja....det blev kaffe o frukostbricka med lille gubben och sen hann jag fixa lite halloweenfika åt gänget på jobbet....jag är inte där imorgon då det egentligen ska firas så det fick bli idag ;)




Morotsmuffins i halloweenformer och philadelphiafrosting på toppen....avslutningsvis en liten marsipanpumpa ;)

Tror det uppskattades

Nu har jag ändrat klockan så inte detta hemska händer fler gånger....jag som hatar stiga upp tidigt ;)

kram kram

Susanne


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne