fredag 13 september 2013

Hohoooo...



En av de saker jag saknar från Danmark förutom min familj förstås är Sösterne Grene...En helt underbar affär med massor av roliga saker till en billig peng, har ni varit där?? När Sara var där i våras hade hon köpt lite småsaker till mig. Bland annat designpapper i olika storlekar. Det går att använda till mycket, här har jag gjort en liten uggla i olika svartvita mönster ;) 

Pether tycker inte den var mycket att ha, har hållit på att slänga den flera gånger så det är bäst att jag hittar en plats till den eller lägger undan den annars finns den nog inte kvar så länge ;)

hohooo, är ju fredag den 13 uhhhhh
kram susanne





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne