lördag 3 december 2011

Farfars tomte övervakar julstöket!

Min jul består inte så mycket av tomtar men en kär tomte kommer fram redan vid advent. Det är en över hundra år gammal tomte som jag ärvt från mina farföräldrar ;)) Kommer ihåg barndomens jular då han alltid satt högt uppe på elskåpet i deras hall. Jag var inte gammal när jag sa att den vill jag gärna ha en gång och pappa kom ihåg det så när de skulle dela var han fast besluten och jag fick tomten ;)) Sen dess har jag tagit fram honom som det första vid advent så han får övervaka att allt går rätt till. 
Min farfar föddes 4 december 1904 och tomten kom till i samband med han födelse...kul va! 






Mycket på agendan som vanligt en lördag ;)) Hinner jag med en del får jag väl vara nöjd...
Ha en trevlig lördag goa ni!!

Kram susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne