söndag 25 december 2011

Sista paketet i kalendern!


God juldagsmorgon på er....visst är denna dagen nästan den mysigaste, lugnet har lagt sig och alla går runt och är nöjda och glada efter julaftons paketskörd ;))Vi har ätit grötfrukost lääänge här idag och pysslat med julklappar, nu har familjen här börjat med sina brädspel som är tradition här vid jul.

Ni som läser min blogg vet att jag gjorde en adventskalender åt mig själv ;)) Igår öppnade jag det sista paketet....det var en fin Julgodis burk från Strömshaga....i burken var det en liten hälsning från Ulrika som äger Mittbrodts, så himla gulligt ;)) Tack så mycket Ulrika både för karamellerna och för hjälpen med kalendern...det är inte sista gången jag gör så här, jättekul var det! Så är det okej återkommer jag nästa år ;))







Nu ska jag fortsätt mysa här med familjen...ha det så gott idag!
 
Kram susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det skulle vara så kul att veta vad du tycker!!!
Har du ingen blogg klickar du bara på anonym och skriver sedan ditt meddelande!!
kram Susanne